22 maj 2016

Artilleriet studio



I samband med sitt 5 års firande öppnade Inredningsbutiken Artilleriet upp Artilleriet Studio . Jag var inbjuden att delta i invigningen och 5 års kalaset förra Torsdagen men hade inte möjlighet att närvara. Men idag tog jag med kameran och gjorde ett besök i Artilleriet studio som ligger i Artilleriets  kontorslokaler på Magasinsgatan 19 som är snett över gården om man står vid Artilleriets butik. 

Artilleriet studio kommer ha öppet onsdagar - söndagar fram till Oktober och jag kan varmt rekommendera ett besök här för hur vackert det än är på bilderna som läggs upp på sociala medier så gör studions ljusinsläpp , rymden och de vackra inredningsdetaljerna att det blir en dimension till och man blir alldeles lyrisk och varenda detalj känns som den funnit rätt plats - fantastiskt jobbat Artilleriet . Och jag som faktiskt inte är speciellt förtjust i de mörka lokalerna där Artilleriet huserar sin vanliga butik gillade det här mycket bättre och som alltid gillar jag att se möbler och inredningsdetaljer i verkligheten och verkligen få se hur färgnyanser ser ut 
( utan något filter på bilder ) , klämma på material , känna in höjder på bord och provsitta soffor - ja då blir jag verkligen inspirerad. 

Här kommer ett riktig bildregn från Artilleriet Stuiso  för er som bor för långt bort för att besöka Göteborg .





















Det fanns ytterligare ett rum men de bilderna sparar jag till ett annat inlägg tror jag . 
Ha en fin söndagskväll. 

......
Pernilla

Foto : Pernilla.N / PIAZZAN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar